![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
رقم المشاركة : ( 1 )
|
|||||||||||
|
|||||||||||
|
" مش كل اللي باين حقيقي وفي ناس جواهم حكايات ونوايا لو اتكشفت… يمكن كنا بعدنا بدري بس رحمة ربنا كبيرة إنه بيخفّي عننا حاجات كتير وبيعدّي بنا مواقف من غير ما نشوف كل الحقيقة يمكن عشان نكمل… ويمكن عشان قلوبنا ما تتكسرش مرة واحدة… أو يمكن عشان نتعلّم ناخد بالنا، من غير ما نفقد سلامنا فاشكر ربنا 🙏🙏🙏 اللي دايمًا بيلطف بينا حتى في الحاجات اللي ما نعرفهاش "الوعي مش صوت عالي… الوعي هدوء فاهم." |
|