منتدى الفرح المسيحى

منتدى الفرح المسيحى (https://www.chjoy.com/vb/index.php)
-   لعب وترفيه (https://www.chjoy.com/vb/forumdisplay.php?f=140)
-   -   لعبة الخوف (https://www.chjoy.com/vb/showthread.php?t=177725)

fady magdy 10 - 07 - 2013 07:53 PM

لعبة الخوف
 
كول واحد يكتب قصة مرعبة و االقصة اليهتخوف اكتر هوة الى كسبان

كاتى 10 - 07 - 2013 09:21 PM

رد: لعبة الخوف
 
قصه مخيفه يعنى حصلت معانا ولا عن حد نعرفه
ولا شوفنها قبل كده
ممكن حضرتك تحدد

fady magdy 10 - 07 - 2013 09:23 PM

رد: لعبة الخوف
 
مش مهم دة كلو المهم تكون موخيفا حقيقة او مش حقيقة عادى

كاتى 10 - 07 - 2013 09:25 PM

رد: لعبة الخوف
 
طيب الجايزه ايه بقى
بس ده موش طمع ولا حاجه ابدا بس علشان الحماس يذيد هههههههههههه

اوفا 11 - 07 - 2013 04:05 PM

رد: لعبة الخوف
 
ههههههههههههههه
الجايزه ياكاتى هتكون عفريت فى علبه
ههههههههههههههه

fady magdy 11 - 07 - 2013 04:18 PM

رد: لعبة الخوف
 
ممكن الرطبة تعلى ولو منفعش اشحن للهيكسب 5 جنية

abanoub bushra 11 - 07 - 2013 04:31 PM

رد: لعبة الخوف
 
ههههههههه

ماشى ميضرش

ماشى هحكى قصة حصلتلى

مرة وانا صغير كنت بحب ارسم الوشوش المخيفة

فيوم بلبل ربط الوشوش دى بخيوط رفيعة

وعلقتهم بحيث استطيع التحكم فيهم وكان ماعيا كشاف عشان انور على الوش الهحركة

وبعد ما خلصت لعب وطفيت الكشاف قولت اروح اطفى النور

بس وانا رايح حصل صوت عجيب استغربت فى الاول

كل ما امشى خطوة يحصل نفس الصوت رحت بصيت ورايا

لقيت فى وش منهم عمال يطلع وينزل رحت طلعت اجرى ونورت النور

وكنت مرعوووووووووووووووووووووووووووووووب

بس اكتشفت ان فى الخيط البيتحكم فى حركة الوش شابك فى رجلى

عشان كدة لما كنت بمشى كان بيتحرك

والصوت كان بسبب لما الوش بيتحرك بيخبط فى الحائط

هههههههههههههههههه بس كدة

كنت بعمل كدة عشان اخوف جيرانى لما بيجو عندنا

ومن ساعتها حرمت ارسم الوشوش دى تانى

ههههههههههههه

fady magdy 11 - 07 - 2013 04:34 PM

رد: لعبة الخوف
 
ها حلو ههههههههه بس نشوف بئيت الاعضاء

fady magdy 11 - 07 - 2013 06:02 PM

رد: لعبة الخوف
 
بكرة لو محدش عمل قصة مبروك عليك ال5 جنية شحن يا ابانوب

ايريني 11 - 07 - 2013 07:36 PM

رد: لعبة الخوف
 
كنت ايام الدراسة في سكن مغتربات تابع للكنيسة وقبل الامتحانات السكن تقريبا بيفضي وانا كانت امتحاناتي تبدأ قبل امتحانات الكليات فرحت السكن مع زميلتي كنا في الدور الرابع كله لوحدنا ولما وصلنا وفتحنا الاوضة ملقناش المكتب فقلنا نلف علي الاوض لو لقينا مكتب زيادة ناخده دورنا في كل الادوار ووصلنا لاخر شقة في الدور الارضي دخلنا اوضة لقينا وحدة شعرها منكوش وقاعدة علي سرير وماسكة كتاب فقلنا اكيد من المذاكرة اصلها بتعمل كتير المهم سألناها علي مكتب زيادة عندها قالت لا بس ممكن تاجدو المكتب بتاعي تعالو انا خفت وشكرتها ومشيت احنا وطالعين من الشقة قابلتنا وحدة زميلتنا فقالت ايه الا دخلكم هنا فحكينا لها الا حصل فقالت اصل الا كنتو عندها قريبة الاخ المسئول عن السكن وهي مريضة نفسيا وامبارح مسكت في خناق واحدة من البنات وكانت هترميها من البلكونة انتو احسن حاجة تدخلو الاوضة وتقفلو علي نفسكم كويس اصلها بتطلع في الليل تخبط علي الاوض وفعلا دخلنا الاوضة وقفلنا الباب وبعد ساعة الباب خبط فقلت مين رد عليا صوت واحدة قالت انا جبتلكو المكتب انا ساعتها حسيت ان قلبي وقف ومردناش
طلعت زميلتنا الاقابلناها عاملة فينا مقلب بس انا سعتها اول مرة احس بالخوف بالطريقة دي
يالا بقي هات الخمسة جنية شحن ‏‎ ‎


الساعة الآن 04:39 PM

Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2025